ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/1
15.09.2025.
На основу члана 126. став4. тачка 15. , а у вези са чланом 130.став14. тачка 2. Закона о основама система образовања и васпитања ( ,,Сл. гласник РС ,,бр.88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 , 92/23и 19/25 ), директор Основне школе ,,Вук Караџић,, у Сочаници доноси
РЕШЕЊЕ
О ОБРАЗОВАЊУ ТИМА ЗА ЗАШТИТУ ОД ДИСКРИМИНАЦИЈЕ , НАСИЉА , ЗЛОСТАВЉАЊА И ЗАНЕМАРИВАЊA
I Образује се Тим за заштиту од дискриминације , насиља, злостављања и занемаривања у следећем саставу :
- 1. Лидија Васић,наставник енглеског језика , руководилац
- 2. Синиша Николић , педагог школе
- 3. Милена Милићевић, секретар школе
- 4. Драган Радовановић, директор школе
- 5. Радољуб Миловановић, домар
- 6. Батица Николић, наставник разредне наставе
- 7. Марија Милојевић, наставник разредне наставе
- 8. Тијана Арсенијевић, психолог школе
- 9. Ана Милосављевић, Савет родитеља
10. Представник ученичког парламента
II Циљеви и задаци тима :
Превентивне активности – радионице
Помоћ наставницима у сузбијања насилног понашања у школи
Превенција насиља и упознавање ученика са шемом интервентних активности
Осмишљавање акција против насиља
Подршка деци која трпе насиље
Охрабривање деце и посматрача да конструктивно реагују
III У сваком конкретном случају насиља ,злостављања , занемаривања и дискриминације или сумње на исто у тим за заштиту се укључују родитељи, односно старатељи ученика, а по потреби (III ниво насиља ) укључују се и чланови спољашње заштитне мреже,полиција , Центар за социјални рад , здравствене службе .
IV Стручни тимови поред послова из опште надлежности стручних органа :
- 1. доносе план рада , за сваку школску годину на основу обавеза које проистичу из Годишњег плана рада школе и подносе извештаје о њиховом остваривању;
- 2. Учествују у изради аката који се односе на њихов делокруг рада ;
- 3. Састају се по потреби и у складу са Годишњим планом рада , а на крају школске године подносе извештај о раду који је саставни део Извештаја о раду школе.
- 4. Сарађују са органима и запосленима у школи и институцијама ван школе
- 5. Обављају и друге стручне послове које им налаже закон , подзаконски акти и општи акти школе.
V С еднице стручних тимова сазива и руководи кординатор .
VI Одлуке, закључке, мишљења, предлоге , ставове, препоруке, сагласности доносе чланови тимова већином гласова од укупног броја својих чланова.
VII О раду стручних тимова води се записник који се чува код директора школе.
VI IЗа свој рад координатори и чланови стручних тимова одговорни су директору.
Образложење
Чланом 126. став 4.тачка 18) Закона, предвиђено је да о правима, обавезамаи одговорностима запослених одлучује директор школе. Чланом 126. став 4. Тачка 15)Закона, прописано је да директор образује стручна тела и тимове, усмерава и усклађује рад стручних органа у установи.
Чланом 131. Закона , прописана је надлежност стручних органа , тимоваи педагошког колегијума, старају се о обезбеђивању и унапређивању квалитета образовно васпитног рада установе, прате остваривање школског програма , старају се о остваривању циљева и стандарда постигнућа, развоја компетенција, вреднују резултате рада наставника, васпитача и стручних сарадника , прате и утврђују резултате рада ученика и одраслих, предузимају мере за јединствен и усклађен рад са децом, ученицима и одраслима у процесу образовања и васпитања и решавају друга стручна питања образовно- васпитног рада .
У складу са наведеним, директор је одлучио као у диспозитиву решења.
Упутство о правном средству: Против овог решења запослени има право да поднесе жалбу школском одбору у року од 8 дана од дана достављања решења.
Директор школе
____________________________________
Драган Радовановић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/2 од 15.09.2025.
На основу члана 126. став 4. тачка 15. Закона о основама система образовања и васпитања ( ,,Сл.
гласник РС ,, , број 88/2017, 27/2018-др.закон 10/2019 , 6/2020, 129/2021 ,92/2023 и 19/25), а у вези са
Годишњим планом рада Основне школе “Вук Караџић,, Сочаница за школску 2025/2026.годину,
доноси
РЕШЕЊЕ О ОБРАЗОВАЊУ ТИМА ЗА КРИЗНЕ ДОГАЂАЈЕ
I Образује се Тим за кризне догађаје, у следећем саставу :
1.Лидија Васић,наставник енглеског језика , руководилац
2.Синиша Николић , педагог - пружање сихосоцијалне подршке и помоћи
3.Драган Радовановић, директор школе - информисање јавности и сарадња са спољашњом мрежом
4.Радољуб Миловановић, домар
5.Батица Николић, наставник разредне наставе
6.Марија Милојевић, наставник разредне наставе
7.Тијана Арсенијевић, психолог школе , пружање психосоцијалне помоћи и подршке
8.. родитељи по потреби
II Циљеви и задаци тима :
пружање психосоцијалне подршке (обухвата активности праћења реаговања, процена потреба за
психосоцијалном подршком, пружање индивидуалне и групне подршке, процена потребе за укључивањем мобилног тима и уколико до тога дође, сарадња са мобилним тимом).
III У сваком конкретном случају у тим се укључују родитељи, односно старатељи ученика, а по
потреби укључују се и чланови спољашње заштитне мреже,полиција , Центар за социјални рад ,
здравствене службе .
Директор школе
____________________________________
Драган Радовановић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/3
15.09.2025.
На основу члана 130. став 12. Закона о основама сисзтема образовања и васпитања (,, Сл. гласник РС ,бр.88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 , 92/23 и 19/25) Школски одбор доноси следећу
О Д Л У К У
О ОБРАЗОВАЊУ СТРУЧНОГ АКТИВА ЗА РАЗВОЈНО ПЛАНИРАЊЕ
Образује се стручни актив за развојно планирање у следећем саставу:
- 1. Синиша Николић
- 2. Драган Радовановић
- 3. Славиша Богићевић
- 4. Саша Јовановић
- 5. Катарина Јаковљевић
- 6. Тијана Арсенијевић
- 7. Слађана Јанковић- Савет родитеља
- 8. Миљан Савић- Локална заједница
- 9. Председник ученичког парламента
Стручни актив за развојно планирање обавља послове из своје надлежности које су предвиђене Законом и Годишњим планом рада школе , односно
- израђује предлог Развојног плана
- израђује пројекте у вези са Развојним планом
- прати реализацију Развојног плана
- сарађује на изради Годишњег плана рада
- обавља друге послове по налогу директора , Школског одбора и просветног саветника
Члан тима за свој рад одговара Школском одбору и Наставничком већу.
Председник Школског одбора
__________________________________________
Светлана Ђурђевић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/5
15.09.2025.
На основу члана 130. став 13. Закона о основама система образовања и васпитања (,, Сл. гласник РС ,, Број88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 , 92/23 и 19/25 ), Наставничко веће доноси следећу
О Д Л У К У
О ОБРАЗОВАЊУ СТРУЧНОГ АКТИВА ЗА РАЗВОЈ ШКОЛСКОГ ПРОГРАМА
Образује се стручни актив за развојно планирање у следећем саставу:
- 1. Светлана Ђурђевић
- 2. Синиша Николић
- 3. Батица Николић
- 4. Сања Бановић
- 5. Ана Лакетић
- 6. Тијана Арсенијевић
Стручни актив за развој школског програма обавља послове из своје надлежности које су предвиђене Законом и Годишњим планом рада школе, односно
- ИЗРАЂУЈЕ ПРЕДЛОГ ШКОЛСКОГ ПРОГРАМА
- ИЗРАШУЈЕ ПРОЈЕКТЕ У ВЕЗИ СА ШКОЛСКИМ ПРОГРАМОМ
- ПРАТИ РЕАЛИЗАЦИЈУ ШКОЛСКОГ ПРОГРАМА
- УТВРЂУЈЕ ПОСЕБНЕ ПРОГРАМЕ , САДРЖАЈЕ И АКТИВНОСТИ
- ОБАВЉА ДРУГЕ ПОСЛОВЕ ПО НАЛОГУ ДИРЕКТОРА, НАСТАВНИЧКОГ ВЕЋА И ШКОЛСКЈОГ ОДБОРА
- Члан тима за свој рад одговара Наставничком већу.
Директор школе
_______________________________________
Драган Радовановић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/5 од 15.09.2025.
На основу члана 126. став4. тачка 15. , а у вези са чланом 130.став14. тачка 1. Закона о основама система образовања и васпитања ( ,,Сл. гласник РС ,,бр.88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 , 92/23и 19/25 ), директор Основне школе ,,Вук Караџић,, у Сочаници доноси
РЕШЕЊЕ О ОБРАЗОВАЊУ ТИМА ЗА ИНКЛУЗИЈУ
I Образује се Тим за инклузију у следећем саставу :
Живка Спасић - координатор
Синиша Николић,
Тијана Арсенијевић
Светлана Радосављевић
Батица Николић,
Сања Бановић,
Милан Радосављевић
Милица Миладиновић
Мелида Вукићевић
IIЗадаци тима за инклузивно образовање:
Доношење плана и програма рада
Организовање активности на основу програма
Сарадња са Интерресорном комисијом
Анализа актуелне школске ситуације, идентификација деце са потешкоћама и потребазa додатном подршком
Помоћ у изради и примени ИОП планова, праћење реализације ИОП-а и евалуација
Вредновање остварености и квалитета програма рада
Вођење евиденције-педагошког досијеа ученика
Пружање додатне подршке ученицима са сметњама у развоју
Пружање додатне подршке родитељима ученика са сметњама у развоју
Пружање додатне подршке наставницима-планирање и реализација стручног усавршавања наставника
III Стручни тимови поред послова из опште надлежности стручних органа :
доносе план рада , за сваку школску годину на основу обавеза које проистичу из Годишњег плана рада школе и подносе извештаје о њиховом остваривању;Учествују у изради аката који се односе на њихов делокруг рада ;Састају се по потреби и у складу са Годишњим планом рада , а на крају школске године подносе извештај о раду који је саставни део Извештаја о раду школе.Сарађују са органима и запосленима у школи и институцијама ван школе
Обављају и друге стручне послове које им налаже закон , подзаконски акти и општи акти школе.
IV С еднице стручних тимова сазива и руководи кординатор .
V Одлуке, закључке, мишљења, предлоге , ставове, препоруке, сагласности доносе чланови тимова већином гласова од укупног броја својих чланова.
VI О раду стручних тимова води се записник који се чува код директора школе.
VI I За свој рад координатори и чланови стручних тимова одговорни су директору.
Образложење
Чланом 126. став 4.тачка 18) Закона, предвиђено је да о правима, обавезамаи одговорностима запослених одлучује директор школе. Чланом 126. став 4. Тачка 15)Закона, прописано је да директор образује стручна тела и тимове, усмерава и усклађује рад стручних органа у установи.
Чланом 131. Закона , прописана је надлежност стручних органа , тимоваи педагошког колегијума, старају се о обезбеђивању и унапређивању квалитета образовно васпитног рада установе, прате остваривање школског програма , старају се о остваривању циљева и стандарда постигнућа, развоја компетенција, вреднују резултате рада наставника, васпитача и стручних сарадника , прате и утврђују резултате рада ученика и одраслих, предузимају мере за јединствен и усклађен рад са децом, ученицима и одраслима у процесу образовања и васпитања и решавају друга стручна питања образовно- васпитног рада .
У складу са наведеним, директор је одлучио као у диспозитиву решења.
Упутство о правном средству: Против овог решења запослени има право да поднесе жалбу школском одбору у року од 8 дана од дана достављања решења.
Директор школе
____________________________________
Драган Радовановић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/6
15.09.2025.
На основу члана 126. став4. тачка 15. , а у вези са чланом 130.став14. тачка3. Закона о основама система образовања и васпитања ( ,,Сл. гласник РС ,,бр.88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 , 92/23и 19/25 ), директор Основне школе ,,Вук Караџић,, у Сочаници доноси
РЕШЕЊЕ О
ОБРАЗОВАЊУ ТИМА ЗА САМОВРЕДНОВАЊЕ
I Образује се Тим за самовредновање у следећем саставу :
Славиша Богићевић- координатор
Драган Радовановић,
Синиша Николић,
Тијана Арсенијевић
Светлана Ђурђевић,
Јелена Ћуковић,
Катарина Јаковљевић,
Невена Миленковић,
Наташа Митровић члан савета родитеља
Предсдник УП
II Задаци тима :
У циљу унапређења квалитета васпитно-образовног рада, врши се самовредновање рада школе. Самовредовање подразумева процену квалитета рада школе, као систем унутрашњег осигурања и унапређења квалитета рада. Врши се према Правилнику о стандардима квалитета рада установе и вреднује се шест области: програмирање, планирање и извештавање, настава и учење, образовна постигнућа ученика, подршка ученицима, етос и организација рада школе, управљање људским и материјалним ресурсима. Сваке године вреднује се друга област.
III Стручни тимови поред послова из опште надлежности стручних органа :
доносе план рада , за сваку школску годину на основу обавеза које проистичу из Годишњег плана рада школе и подносе извештаје о њиховом остваривању;
Учествују у изради аката који се односе на њихов делокруг рада ;
Састају се по потреби и у складу са Годишњим планом рада , а на крају школске године подносе извештај о раду који је саставни део Извештаја о раду школе.
Сарађују са органима и запосленима у школи и институцијама ван школе
Обављају и друге стручне послове које им налаже закон , подзаконски акти и општи акти школе.
IV С еднице стручних тимова сазива и руководи кординатор .
V Одлуке, закључке, мишљења, предлоге , ставове, препоруке, сагласности доносе чланови тимова већином гласова од укупног броја својих чланова.
VI О раду стручних тимова води се записник који се чува код директора школе.
VI I За свој рад координатори и чланови стручних тимова одговорни су директору.
Образложење
Чланом 126. став 4.тачка 18) Закона, предвиђено је да о правима, обавезамаи одговорностима запослених одлучује директор школе. Чланом 126. став 4. Тачка 15)Закона, прописано је да директор образује стручна тела и тимове, усмерава и усклађује рад стручних органа у установи.
Чланом 131. Закона , прописана је надлежност стручних органа , тимоваи педагошког колегијума, старају се о обезбеђивању и унапређивању квалитета образовно васпитног рада установе, прате остваривање школског програма , старају се о остваривању циљева и стандарда постигнућа, развоја компетенција, вреднују резултате рада наставника, васпитача и стручних сарадника , прате и утврђују резултате рада ученика и одраслих, предузимају мере за јединствен и усклађен рад са децом, ученицима и одраслима у процесу образовања и васпитања и решавају друга стручна питања образовно- васпитног рада .
У складу са наведеним, директор је одлучио као у диспозитиву решења.
Упутство о правном средству: Против овог решења запослени има право да поднесе жалбу школском одбору у року од 8 дана од дана достављања решења.
Директор школе
____________________________________
Драган Радовановић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/7
15.09.2025.
На основу члана 126. став4. тачка 15. , а у вези са чланом 130.став14. тачка4. Закона о основама система образовања и васпитања ( ,,Сл. гласник РС ,,бр.88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 , 92/23 и 19/25 ), директор Основне школе ,,Вук Караџић,, у Сочаници доноси
РЕШЕЊЕ О
ОБРАЗОВАЊУ ТИМА ЗА ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И РАЗВОЈ УСТАНОВЕ
I Образује се Тим за обезбеђивање квалитета и развој установе у следећем саставу :
:Душица Беочанин- координатор
Драган Радовановић,
Синиша Николић,
Батица Николић,
Иван Лемпић,
Мирјана Костић
Мелида Вукићевић
Александра Ђурђевић -СР
II Задаци тима :
Тим помаже у успостављању и функционисању интерног система квалитета у установи. Интерним системом квалитета установе су обухваћене све активности и мере које предузимају постојећи стручни органи, тимови и педагошки колегијум ради обезбеђивања бољег квалитета рада установе. У складу са наведеним, Тим се стара о обезбеђивању и унапређивању квалитета образовно-васпитног рада установе, прати остваривање школског програма, стара се о остваривању циљева и стандарда постигнућа, развоја компетенција, вреднује резултате рада наставника/стручног сарадника, прати и утврђује резултате рада ученика и одраслих. Поред наведеног, Тим кроз своје предлоге и мере доприноси унапређивању квалитета и развоја установе, а све у циљу унапређивање образовно-васпитног, васпитног рада и подизање угледа установе.
III Стручни тимови поред послова из опште надлежности стручних органа :
доносе план рада , за сваку школску годину на основу обавеза које проистичу из Годишњег плана рада школе и подносе извештаје о њиховом остваривању;
Учествују у изради аката који се односе на њихов делокруг рада ;
Састају се по потреби и у складу са Годишњим планом рада , а на крају школске године подносе извештај о раду који је саставни део Извештаја о раду школе.
Сарађују са органима и запосленима у школи и институцијама ван школе
Обављају и друге стручне послове које им налаже закон , подзаконски акти и општи акти школе.
IV С еднице стручних тимова сазива и руководи кординатор .
V Одлуке, закључке, мишљења, предлоге , ставове, препоруке, сагласности доносе чланови тимова већином гласова од укупног броја својих чланова.
VI О раду стручних тимова води се записник који се чува код директора школе.
VI I За свој рад координатори и чланови стручних тимова одговорни су директору.
Образложење
Чланом 126. став 4.тачка 18) Закона, предвиђено је да о правима, обавезамаи одговорностима запослених одлучује директор школе. Чланом 126. став 4. Тачка 15)Закона, прописано је да директор образује стручна тела и тимове, усмерава и усклађује рад стручних органа у установи.
Чланом 131. Закона , прописана је надлежност стручних органа , тимоваи педагошког колегијума, старају се о обезбеђивању и унапређивању квалитета образовно васпитног рада установе, прате остваривање школског програма , старају се о остваривању циљева и стандарда постигнућа, развоја компетенција, вреднују резултате рада наставника, васпитача и стручних сарадника , прате и утврђују резултате рада ученика и одраслих, предузимају мере за јединствен и усклађен рад са децом, ученицима и одраслима у процесу образовања и васпитања и решавају друга стручна питања образовно- васпитног рада .
У складу са наведеним, директор је одлучио као у диспозитиву решења.
Упутство о правном средству: Против овог решења запослени има право да поднесе жалбу школском одбору у року од 8 дана од дана достављања решења.
Директор школе
____________________________________
Драган Радовановић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/8 од 15.09.2025.
На основу члана 126. став4. тачка 15. , а у вези са чланом 130.став14. тачка5. Закона о основама система образовања и васпитања ( ,,Сл. гласник РС ,,бр.88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 , 92/23и 19/25 ), директор Основне школе ,,Вук Караџић,, у Сочаници доноси
РЕШЕЊЕ О
ОБРАЗОВАЊУ ТИМА ЗА РАЗВОЈ МЕЂУПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНЦИЈА И ПРЕДУЗЕТНИШТВO
I Образује се Тим за развој међупредметних компетенција и предушетништво у следећем саставу :
Драгана Чакаревић координатор,
Драшко Барлов,
Марко Јовановић ,
Ана Лакетић,
Милан Радосављевић
II Задаци тима :
У складу са чланом 12. ЗОСОВ којим се уређују опште међупредметне компетенције, дефинисано је да је циљ оријентације ка општим међупредметним компетенцијама и кључним компетенцијама динамичније и ангажованије комбиновање знања, вештина и ставова релевантних за различите контексте који захтевају њихову функционалну примену.
Опште међупредметне компетенције заснивају се на кључним компетенцијама, развијају се кроз наставу свих предмета, примењиве су у различитим ситуацијама и контекстима при решавању различитих проблема и задатака, неопходне су свим ученицима за лично остварење и развој, као и укључивање у друштвене токове и запошљавање и чине основу за целоживотно учење.
Циљ оријентације ка општим међупредметним компетенцијама и кључним компетенцијама је динамичније и ангажованије комбиновање знања, вештина и ставова релевантних за различите реалне контексте који захтевају њихову функционалну примену.
Опште међупредметне компетенције за крај обавезног основног образовања и васпитања у Републици Србији, су:
1) компетенција за учење; 2) одговорно учешће у демократском друштву; 3) естетичка компетенција; 4) комуникација; 5) одговоран однос према околини; 6) одговоран однос према здрављу; 7) предузимљивост и оријентација ка предузетништву; 8) рад са подацима и информацијама; 9) решавање проблема; 10) сарадња; 11) дигитална компетенција.
Једна од општих међупредметних компетенција за крај обавезног основног образовања и васпитања је и предузимљивост и оријентација ка предузетништву.
III Стручни тимови поред послова из опште надлежности стручних органа :
доносе план рада , за сваку школску годину на основу обавеза које проистичу из Годишњег плана рада школе и подносе извештаје о њиховом остваривању;
Учествују у изради аката који се односе на њихов делокруг рада ;
Састају се по потреби и у складу са Годишњим планом рада , а на крају школске године подносе извештај о раду који је саставни део Извештаја о раду школе.
Сарађују са органима и запосленима у школи и институцијама ван школе
Обављају и друге стручне послове које им налаже закон , подзаконски акти и општи акти школе.
IV С еднице стручних тимова сазива и руководи кординатор .
V Одлуке, закључке, мишљења, предлоге , ставове, препоруке, сагласности доносе чланови тимова већином гласова од укупног броја својих чланова.
VI О раду стручних тимова води се записник који се чува код директора школе.
VI I За свој рад координатори и чланови стручних тимова одговорни су директору.
Образложење
Чланом 126. став 4.тачка 18) Закона, предвиђено је да о правима, обавезамаи одговорностима запослених одлучује директор школе. Чланом 126. став 4. Тачка 15)Закона, прописано је да директор образује стручна тела и тимове, усмерава и усклађује рад стручних органа у установи.
Чланом 131. Закона , прописана је надлежност стручних органа , тимоваи педагошког колегијума, старају се о обезбеђивању и унапређивању квалитета образовно васпитног рада установе, прате остваривање школског програма , старају се о остваривању циљева и стандарда постигнућа, развоја компетенција, вреднују резултате рада наставника, васпитача и стручних сарадника , прате и утврђују резултате рада ученика и одраслих, предузимају мере за јединствен и усклађен рад са децом, ученицима и одраслима у процесу образовања и васпитања и решавају друга стручна питања образовно- васпитног рада .
У складу са наведеним, директор је одлучио као у диспозитиву решења.
Упутство о правном средству: Против овог решења запослени има право да поднесе жалбу школском одбору у року од 8 дана од дана достављања решења.
Директор школе
____________________________________
Драган Радовановић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/9
15.09.2025.
На основу члана 126. став4. тачка 15. , а у вези са чланом 130.став14. тачка6. Закона о основама система образовања и васпитања ( ,,Сл. гласник РС ,,бр.88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 ,92/23и19/25 ), директор Основне школе ,,Вук Караџић,, у Сочаници доноси
РЕШЕЊЕ О
ОБРАЗОВАЊУ ТИМА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИ РАЗВОЈ УСТАНОВЕИ СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ
I Образује се Тим за профеионални развој установе и стручно усавршавање у следећем саставу :
Батица Николић-координатор
Драган Радовановић,
Синиша Николић,
Марко Јовановић
Марица Радовановић,
II Задаци тима :
Професионални развој се обезбеђује кроз континуирано учествовање у различитим облицима стручног усавршавања, како ван установе, тако и унутар исте, а који су јасно дефинисани Законом о основама система образовања васпитања, Правилником о стандардима компетенција за професију наставника и њиховог професионалног развоја и Правилником о сталном стручном усавршавању и напредовању у звању наставника, васпитача и стручних сарадника, осносно интерним документом школе
III Стручни тимови поред послова из опште надлежности стручних органа :
доносе план рада , за сваку школску годину на основу обавеза које проистичу из Годишњег плана рада школе и подносе извештаје о њиховом остваривању;
Учествују у изради аката који се односе на њихов делокруг рада ;
Састају се по потреби и у складу са Годишњим планом рада , а на крају школске године подносе извештај о раду који је саставни део Извештаја о раду школе.
Сарађују са органима и запосленима у школи и институцијама ван школе
Обављају и друге стручне послове које им налаже закон , подзаконски акти и општи акти школе.
IV С еднице стручних тимова сазива и руководи кординатор .
V Одлуке, закључке, мишљења, предлоге , ставове, препоруке, сагласности доносе чланови тимова већином гласова од укупног броја својих чланова.
VI О раду стручних тимова води се записник који се чува код директора школе.
VI I За свој рад координатори и чланови стручних тимова одговорни су директору.
Образложење
Чланом 126. став 4.тачка 18) Закона, предвиђено је да о правима, обавезамаи одговорностима запослених одлучује директор школе. Чланом 126. став 4. Тачка 15)Закона, прописано је да директор образује стручна тела и тимове, усмерава и усклађује рад стручних органа у установи.
Чланом 131. Закона , прописана је надлежност стручних органа , тимоваи педагошког колегијума, старају се о обезбеђивању и унапређивању квалитета образовно васпитног рада установе, прате остваривање школског програма , старају се о остваривању циљева и стандарда постигнућа, развоја компетенција, вреднују резултате рада наставника, васпитача и стручних сарадника , прате и утврђују резултате рада ученика и одраслих, предузимају мере за јединствен и усклађен рад са децом, ученицима и одраслима у процесу образовања и васпитања и решавају друга стручна питања образовно- васпитног рада .
У складу са наведеним, директор је одлучио као у диспозитиву решења.
Упутство о правном средству: Против овог решења запослени има право да поднесе жалбу школском одбору у року од 8 дана од дана достављања решења.
Директор школе
____________________________________
Драган Радовановић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/10
15.09.2025.
На основу члана 126. став4. тачка 15. , а у вези са чланом 130.став14. тачка7. Закона о основама система образовања и васпитања ( ,,Сл. гласник РС ,,бр.88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 , 92/23и 19/25 ), директор Основне школе ,,Вук Караџић,, у Сочаници доноси
РЕШЕЊЕ О
ОБРАЗОВАЊУ ТИМА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНУ ОРЈЕНТАЦИЈУ
I Образује се Тим за профеионалну орјентацију у следећем саставу :
Љиљана Путник- координатор
Синиша Николић,
Драгана Чакаревић,
Саша Јовановић,
Јелена Секулић
Сања Бановић
ОС 8 разреда
II Задаци тима :
познавање, праћење и подстицање развоја индивидуалних карактеристика личности ученика значајних за усмеравање њиховог професионалног развојаи њихово подстицање да и сами свесно доприносе сопственом развоју
Упознавање ученика са светом рада и занимања, системом средњег образовања и занимања
Подстицање ученика на испитивачко,истраживачкопонашање према себи и свету
Оспособљавање ученика за планирање свог професионалног развоја и доношење реалних и зрелих одлука у вези са избором занимања и правцима стручног оспособљавања
Успостављање сарадање са родитељима ученика и њихово оспособљавање за пружање помоћи деци и подстицање и усмеравање њиховог професионалног развоја
Успостављање сарадње са установама и институцијама које могу допринети успешнијем професионалном развоју ученика
III Стручни тимови поред послова из опште надлежности стручних органа :
доносе план рада , за сваку школску годину на основу обавеза које проистичу из Годишњег плана рада школе и подносе извештаје о њиховом остваривању;
Учествују у изради аката који се односе на њихов делокруг рада ;
Састају се по потреби и у складу са Годишњим планом рада , а на крају школске године подносе извештај о раду који је саставни део Извештаја о раду школе.
Сарађују са органима и запосленима у школи и институцијама ван школе
Обављају и друге стручне послове које им налаже закон , подзаконски акти и општи акти школе.
IV С еднице стручних тимова сазива и руководи кординатор .
V Одлуке, закључке, мишљења, предлоге , ставове, препоруке, сагласности доносе чланови тимова већином гласова од укупног броја својих чланова.
VI О раду стручних тимова води се записник који се чува код директора школе.
VI I За свој рад координатори и чланови стручних тимова одговорни су директору.
Образложење
Чланом 126. став 4.тачка 18) Закона, предвиђено је да о правима, обавезамаи одговорностима запослених одлучује директор школе. Чланом 126. став 4. Тачка 15)Закона, прописано је да директор образује стручна тела и тимове, усмерава и усклађује рад стручних органа у установи.
Чланом 131. Закона , прописана је надлежност стручних органа , тимоваи педагошког колегијума, старају се о обезбеђивању и унапређивању квалитета образовно васпитног рада установе, прате остваривање школског програма , старају се о остваривању циљева и стандарда постигнућа, развоја компетенција, вреднују резултате рада наставника, васпитача и стручних сарадника , прате и утврђују резултате рада ученика и одраслих, предузимају мере за јединствен и усклађен рад са децом, ученицима и одраслима у процесу образовања и васпитања и решавају друга стручна питања образовно- васпитног рада .
У складу са наведеним, директор је одлучио као у диспозитиву решења.
Упутство о правном средству: Против овог решења запослени има право да поднесе жалбу школском одбору у року од 8 дана од дана достављања решења.
Директор школе
____________________________________
Драган Радовановић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/11
15.09.2025.
На основу члана 126. став4. тачка 15. , а у вези са чланом 130.став14. тачка7. Закона о основама система образовања и васпитања ( ,,Сл. гласник РС ,,бр.88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 , 92/23и 19/25 ), директор Основне школе ,,Вук Караџић,, у Сочаници доноси
РЕШЕЊЕ О
ОБРАЗОВАЊУ ТИМА ЗА КУЛТУРНЕ ДЕЛАТНОСТИ И ЈАВНЕ НАСТУПЕ
I Образује се Тим за културне делатности и јавне наступе у следећем саставу :
Милица Миладиновић,
Драгана Чакаревић,
Саша Јовановић,
Катарина Јаковљевић,
Драган Симовић,
Марко Јовановић,
Славиша Богићевић,
Бојан Бранковић
Светлана Радосављевић,
Јелена Секулић
Александра Ј.Ђ.
II Циљеви тима :
Организовање свечаности поводом празника које обележава школа
Организација и учешће на манифестацијама и конкурсима
II Стручни тимови поред послова из опште надлежности стручних органа :
доносе план рада , за сваку школску годину на основу обавеза које проистичу из Годишњег плана рада школе и подносе извештаје о њиховом остваривању;
Учествују у изради аката који се односе на њихов делокруг рада ;
Састају се по потреби и у складу са Годишњим планом рада , а на крају школске године подносе извештај о раду који је саставни део Извештаја о раду школе.
Сарађују са органима и запосленима у школи и институцијама ван школе
Обављају и друге стручне послове које им налаже закон , подзаконски акти и општи акти школе.
III С еднице стручних тимова сазива и руководи кординатор .
IV Одлуке, закључке, мишљења, предлоге , ставове, препоруке, сагласности доносе чланови тимова већином гласова од укупног броја својих чланова.
V О раду стручних тимова води се записник који се чува код директора школе.
VI За свој рад координатори и чланови стручних тимова одговорни су директору.
Образложење
Чланом 126. став 4.тачка 18) Закона, предвиђено је да о правима, обавезамаи одговорностима запослених одлучује директор школе. Чланом 126. став 4. Тачка 15)Закона, прописано је да директор образује стручна тела и тимове, усмерава и усклађује рад стручних органа у установи.
Чланом 131. Закона , прописана је надлежност стручних органа , тимоваи педагошког колегијума, старају се о обезбеђивању и унапређивању квалитета образовно васпитног рада установе, прате остваривање школског програма , старају се о остваривању циљева и стандарда постигнућа, развоја компетенција, вреднују резултате рада наставника, васпитача и стручних сарадника , прате и утврђују резултате рада ученика и одраслих, предузимају мере за јединствен и усклађен рад са децом, ученицима и одраслима у процесу образовања и васпитања и решавају друга стручна питања образовно- васпитног рада .
У складу са наведеним, директор је одлучио као у диспозитиву решења.
Упутство о правном средству: Против овог решења запослени има право да поднесе жалбу школском одбору у року од 8 дана од дана достављања решења.
Директор школе
____________________________________
Драган Радовановић, проф.
ОШ,,ВУК КАРАЏИЋ,,СОЧАНИЦА
Д.бр.386/25/12
15.09.2025.
На основу члана 126. став 4. тачка 15) и члана 130. став 9. и 11. Закона о основама система образовања и васпитања (,, Сл. гласник РС ,, бр.88/17,27/18,10/19, 6/20,129/21 ,92/23и 19/25 ),директор Основне школе ,,Вук Караџић,, у Сочаници доноси
ОДЛУКУ
О ОБРАЗОВАЊУ СТРУЧНИХ ВЕЋА
- 1. СТРУЧНО ВЕЋЕ ЗА РАЗРЕДНУ НАСТАВУ:
- Светлана Ђурђевић -председник
- Марија Милојевић
- Мирјана Костић
- Батица Николић
- Светлана Радосављевић
- Марица Радовановић
- Катарина Јаковљевић
- Јелена Ћуковић
- Данијела Мијаиловић
- Мелида Вукићевић
- Милица Влашковић
- 2. СТРУЧНО ВЕЋЕ ЗА ПРИРОДНУ ГРУПУ ПРЕДМЕТА
- Живка Спасић- председник
- Саша Јовановић
- Анђела Милојевић
- Ана Лакетић
- 3. СТРУЧНО ВЕЋЕ ЗА ДРУШТВЕНУ ГРУПУ ПРЕДМЕТА
- Иван Лемпић- председник
- Милица Миладиновић
- Бранка Јовановић
- Александра Јовичић, Ђиновић
- Лидија Васић
- Милан Радосављевић
- Славиша Богићевић
- Сања Бановић
- Слободанка Јовановић
- Бојан Бранковић
- 4. СТРУЧНО ВЕЋЕ ЗА МАТЕМАТИКУ, ТИТ И ИНФОРМАТИКУ
Анкица Јаковљевић- председник
- Драгана Чакаревић
- Душица Беочанин
- -Невена Миленковић
- Драшко Барлов
- 5. СТРУЧНО ВЕЋЕ ЗА ВЕШТИНЕ
- Драган Симовић- председник
- Саша Благојевић
- Владан Милошевић
- Љиљана Путник
- Марко Јовановић
- Стручна већа: припремају делове Годишњег плана рада, утврђују распоред остваривања наставних целина и јединица и врши усаглашавање остваривања наставних садржаја и предмета; утврђују облике, методе и средства, као и коришћење адекватне школске опреме и наставних средстава; усклађују индивидуалне планове рада наставника; предлажу примену нових метода и начина интерпретације наставних садржаја; прате остваривање школског програма и дају предлоге за његово иновирање, измену и допуну; прате уџбеничку и другу литературу и дају предлог наставничком већу за њихово коришћење; предлажу поделу предмета на наставнике за наредну школску годину; предлаже чланове испитних комисија; обављају и друге послове који му законом, подзаконским актима и одлуком директора школе буду стављени у надлежност.
- За рад стручних већа и спровођење одлука и задатака одговорани су председници стручног већа.
- О раду стручних већа води се записник,који се доставља директору и Наставничком већу на увид приликом израде Годишњег плана рада и приликом разматрања резултата рада.
Директор школе
__________________________________
Драган Радовановић, проф.
|